KONKURS PLASTYCZNO-EKOLOGICZNY
Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza konkurs plastyczny dla szkół podstawowych pt.: „Czyste powietrze w Gminie Grodzisk Mazowiecki – zlikwiduj kopciucha” na zasadach określonych w dołączonym ⇒ Regulaminie konkursu.
Celem konkursu jest:
– zainteresowanie uczniów problematyką smogu i konsekwencji z nim związanych
– kreowanie postaw proekologicznych u dzieci i młodzieży
– rozwijanie świadomości związanej z zanieczyszczeniem powietrza,
– poszerzanie i promowanie wiedzy na temat przeciwdziałania powstawaniu smogu,
– rozwijanie aktywności artystycznej.
Warunki uczestnictwa w konkursie
1. Uczestnikiem konkursu może być uczeń klas VI-VII Szkół Podstawowych Gminy Grodzisk Mazowiecki.
2. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie projektu ulotki/plakatu, który musi zawierać informacje dotyczące korzyści wynikających z wymiany kopciucha.
3. Prace plastyczne mogą być wykonane techniką dowolną, każdy uczeń może przedstawić tylko jedną pracę konkursową, autorem pracy może być jedna osoba.
4. Warunkiem zakwalifikowania pracy do Konkursu jest dostarczenie – wraz z pracą –
prawidłowo wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia (załącznik nr 1 do regulaminu) oraz spełnienie warunków zapisanych w regulaminie.
Terminy i warunki dostarczenia prac:
1. Konkurs podzielony zostanie na dwa etapy, I etap to etap szkolny, II etap to etap Gminny, do etapu gminnego kwalifikują się 3 prace konkursowe, wybrane spośród zwycięskich prac etapu szkolnego.
2. Prace konkursowe należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 12 A – do dnia 29.02.2024 r.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi 15.03.2024 r. na stronie internetowej gminy Grodzisk Mazowiecki.
4. Organizator nie zwraca nadesłanych prac.