Szczegółowe zasady pracy szkoły w formie zdalnej i stacjonarnej
1)Nauczyciele dokumentują prowadzenie zajęć w e-dzienniku zgodnie z planem zajęć.
2)Zaznaczają frekwencję uczniów na zajęciach on-line. W przypadku zajęć prowadzonych w sposób asynchroniczny obecność ucznia zaznacza się na podstawie odebranych wiadomości.
3)W zakładce zadania domowe nauczyciele umieszczają informacje o formie pracy zdalnej i pracy domowej.
4) Scenariusz lekcji nauczyciele przesyłają jako załącznik w chmurze poprzez dziennik.
13.Nauczyciele monitorują aktywność uczniów przez sprawdzanie odebranych wiadomości i odrabianych zadań domowych.
14. Postępy uczniów są monitorowane na podstawie bieżących osiągnięć w pracy zdalnej (nauczanie w czasie rzeczywistym) lub na podstawie wykonanych m.in.: ćwiczeń, prac, quizów, projektów, zadań w czasie odroczonym (nauczanie w czasie odroczonym).
15. Ustalam obowiązki wychowawców w zakresie wprowadzenia zdalnego trybu nauczania
1) Wychowawca klasy pełni rolę koordynatora nauczania zdalnego w stosunku do powierzonych jego opiece uczniów.
2)Wychowawca ma obowiązek:
16. Ustalam obowiązki pedagoga/psychologa /logopedy, terapeuty, nauczycieli wspierających w czasie prowadzenia nauczania zdalnego
3)Specjaliści prowadzą dokumentację w sposób przyjęty w szkole.
4).Specjaliści mają obowiązek:
17. W szkole obowiązują zasady bezpiecznego korzystania z narzędzi informatycznych i zasobów w Internecie