Grodzisk Mazowiecki, 19.12.2017 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
SP.26.4/2016
I. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 5 im Leonida Teligi
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Ul. Lecha Zondka 6
Reprezentujący:
Dyrektor szkoły Pani mgr Małgorzata Okurowska
II. PODSTAWA PRAWNA
Szkoła Podstawowa nr 5 została upoważnione do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na usługę ochrony, dla których gmina Grodzisk Mazowiecki jest organem prowadzącym.
Postępowanie jest prowadzone na podstawie § 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej 30 000 euro wprowadzony Zarządzeniem Nr 7/2014/15 Dyrektora szkoły w Grodzisku Mazowieckim z dnia 5 stycznia 2015 roku
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia będzie ochrona budynków, mienia i osób w obiekcie szkoły podstawowej w Grodzisku Mazowieckim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do zapytania.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: od dnia 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018r
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
– być opatrzona pieczątką firmową;
– posiadać datę sporządzenia;
– zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, NIP;
– być podpisana czytelnie przez uprawnionego Wykonawcę
VI. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Szkoła Podstawowa nr 5 w Grodzisku Mazowieckim
ul. Lecha Zondka 6, 05-825, Grodzisk Mazowiecki
Oferta na: Usługę ochrony szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim.
VII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27. 12. 2017 r. o godzinie 12.00 w szkole w Grodzisku Mazowieckim, ul. Lecha Zondka 6 gabinet dyrektora szkoły. Postępowanie ma charakter jawny.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka może być przeznaczona na realizację zamówienia, Zamawiający może po wybraniu oferty najkorzystniejszej prowadzić negocjacje dotyczące ceny z wybranym Wykonawcą.
IX. WARUNKI FINANSOWE
Określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi Wykonawców faksem lub drogą elektroniczną.
XI. ISTOTNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE UMOWY
Projekt umowy (Załącznik nr 3).
XII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Małgorzata Okurowska (22) 7346020-24
e-mail: malgorzata.okurowska@grodzisk.pl
XIII. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Wzór formularza oferty
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Projekt umowy