Druga ewaluacja projektu
„Od starych liter do nowych przyjaźni”
W listopadzie 2015 przeprowadzono drugą z trzech ewaluacji projektu. Miała ona na celu ustalenie, ile uczniowie naszej szkoły wiedzą na temat projektu. Ewaluacji poddano klasy II d i III b.
Pytania 1 – 8 dobre % / złe % odpowiedzi
Pytanie |
II d |
III b |
1. Jakie są państwa partnerskie w projekcie? |
53% / 47% |
64% / 36% |
2. Jakie są najstarsze zabytki języka polskiego? |
47% / 53% |
52% / 48% |
3. Gdzie są przechowywane oryginały? |
40% / 60% |
37% / 63% |
4. Epoka, w której powstały? |
63% /37% |
68% /32% |
5.Które dzieło jest trójjęzyczne? |
33% / 67% |
34% / 66% |
6.Dekoracyjna średniowieczna litera to … |
51% / 49% |
33% / 67% |
7.Który zabytek był przeznaczony dla kogoś z rodziny królewskiej? |
30% / 70% |
24% / 76% |
8. Który zabytek pełnił rolę hymnu? |
63% / 37% |
54% / 46% |
Pytania 9 – 10
Ilu uczniów
- komunikowało się po angielsku będąc w gimnazjum z uczniami z innych krajów
II d 60%, III b 53% - używało angielskiego do tworzenia materiałów/prezentacji na przedmiotach innych niż język angielskiego
II d 42%, III b 44% - brało udział w czatach/telekonferencjach/rozmowach on-line prowadzonych w języku angielskim
II d 72%, III b 61% - wykorzystywało internet do komunikacji z rówieśnikami z innych krajów
II d 72%, III b 83% - tworzyłeś materiały multimedialne używając programów innych niż Power Point
II d 88%, III b 78% - poddawało obróbce zdjęcia
II d 68%, IIIb 83% - poddawało obróbce film
II d 64%, III b 72%