Ewaluacja początkowa projektu
W listopadzie 2014 przeprowadzono pierwszą z trzech ewaluacji projektu. Miała ona na celu ustalenie, ile uczniowie naszej szkoły wiedzą na temat projektu. Ewaluacji poddano klasy Id i IIb.
Pytania 1 – 8 dobre %/złe % odpowiedzi
Pytanie | Id | IIb |
1. Jakie są państwa partnerskie w projekcie | 24%/76% | 50%/50% |
2. Jakie są najstarsze zabytki języka polskiego | 21%/79% | 23%/77% |
3. Gdzie są przechowywane oryginały | 10%/90% | 4%/96% |
4. Epoka, w której powstały | 37%/63% | 58%/42% |
5.Które dzieło jest trójjęzyczne | 14%/86% | 8%/92% |
6.Dekoracyjna średniowieczna litera to … | 3%/97% | 23%/77% |
7.Który zabytek był przeznaczony dla kogoś z rodziny królewskiej | 24%/76% | 4%/96% |
8. Który zabytek pełnił rolę hymnu | 41%/59% | 46%/54 |
Pytania 9 – 10
Ilu uczniów
- komunikowało się po angielsku będąc w gimnazjum z uczniami z innych krajów
- Id 28% IIb 50%
- używało angielskiego do tworzenia materiałów/prezentacji na przedmiotach innych niż język angielskiego
- Id 34% IIb 23%
- brało udział w czatach/telekonferencjach/rozmowach on-line prowadzonych w języku angielskim
- Id 58% IIb 58%
- wykorzystywało internet do komunikacji z rówieśnikami z innych krajów
- Id 41% IIb 42%
- tworzyłeś materiały multimedialne używając programów innych niż Power Point
- Id 69% IIb 58%
- poddawało obróbce zdjęcia
- Id 58% IIb 54%
- poddawało obróbce film
- Id 45% IIb 38%