Przetarg na prowadzenie działalności gastronomicznej
OGŁOSZENIE
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 w Grodzisku Mazowieckim ogłasza pierwszy przetarg ustny na wynajem lokalu o powierzchni 120,77m2 w celu prowadzenia działalności gastronomicznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Leonida Teligi od 1 września 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2023r.
1. Przetarg na wyłonienie najemcy pomieszczeń użytkowych odbędzie się dwuetapowo:
– w pierwszym etapie:
Zainteresowani złożą oferty pisemne w terminie do 11.08.2022r. w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim, w dni robocze, w godzinach 9:00-14:00;
Otwarcie ofert nastąpi 12.08.2022r. o godz.10.00;
Lista uczestników przetargu spełniających wymogi formalne ogłoszona zostanie 12.08.2022r. o godz.1200 poprzez wywieszenie
w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim na tablicy ogłoszeń znajdującej się przy sekretariacie oraz na stronie internetowej: www.sp5grodzisk.pl
– w drugim etapie:
Wybrani oferenci wezmą udział w licytacji miesięcznej stawki czynszu w dniu 16.08.2022r. o godz. 10.00 w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Lecha Zondka 6
-
Przystępujący do przetargu zobowiązani są przed przetargiem do pisemnego potwierdzenia przyjęcia warunków określonych
w regulaminie przetargu oraz wzoru umowy najmu. -
Oferenci przystępujący do przetargu powinni dokonać wpłaty wadium w wysokości 500 zł. (słownie:
pięćset ) na rachunek nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554, najpóźniej do 10.08.2022r. godz. 1200.
-
Działalność gastronomiczna w wynajętym lokalu będzie obejmowała:
-
przygotowanie posiłków z własnych produktów żywnościowych we własnej kuchni,
-
dostarczanie gotowych posiłków ( jest możliwość podgrzewania lub ugotowania np. makaronu, ryżu, ziemniaków ) uczniom i wychowankom w kuchni szkolnej,
-
wydawanie posiłków na własnej zastawie stołowej,
-
sprzątanie brudnych naczyń po spożyciu posiłku ( na własny koszt),
-
systematyczne utrzymanie należytych warunków sanitarnych we wszystkich wynajmowanych pomieszczeniach ( we własnym zakresie).
-
-
Regulamin przetargu dostępny jest w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim oraz na stronie internetowej szkoły www.sp5grodzisk.pl
-
Najemcy gminnych lokali użytkowych niewywiązujący się z warunków umowy najmu lokalu użytkowego nie mogą brać udziału w przetargu.
-
Do licytacji dopuszczeni będą jedynie oferenci spełniający wymagania formalne określone w regulaminie.
-
Stawka wywoławcza miesięcznego czynszu za wynajmowanie lokalu wynosi 2000,00 ( dwa tysiące złotych) netto
-
Do stawki czynszu najmu ustalonej w drodze licytacji doliczony będzie podatek VAT w wysokości 23%
-
Obiekt przetargu można oglądać w dni robocze, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest dyrektor szkoły pani Anna Fronczak lub kier. gosp. pani Bożena Zondek.
-
Informacje dotyczące przetargu udzielane będą w dni robocze w godzinach od 900-1500 pod numerem 22 734-60-20 lub 23
-
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim może podjąć decyzję o unieważnieniu przetargu w przypadkach uzasadnionych dobrem uczniów i wychowanków.
Dyrektor Szkoły Podstawowej
Anna Fronczak
Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną (art. 13 RODO ) RODO
Oświadczenie o wykonaniu obowiązku informacyjnego w stosunku do partnerów i podwykonawców
Leave a Comment
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.